כבעלי עסקים שהשקיעו והקימו אתר באינטרנט, במיוחד אם מדובר באתר שהוא חנות, בוודאי חשובה לכם התוצאה הטובה שמציבה אתכם בראש טבלת תוצאות החיפוש כמה שאפשר.
בדיוק לשם כך נועדו מקדמי אתרים ובגלל זה אתם יוצאים לחפש חברת קידום אתרים שתבין אתכם, שתיתן לכם את השירות הטוב והשקוף ביותר במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם, ותקיף את כל הפרמטרים שכבר ברור לכם שאתם זקוקים להם – פרסום, קידום, שיווק בפייסבוק, ניהול קמפיינים ועוד.
אם אתם בעלי מקצוע שהפרנסה העיקרית שלהם מבוססת על אתר האינטרנט – על אחת כמה וכמה, שהבחירה של איש מקצוע כזה חשובה.
להלן כמה טיפים ודגשים שיעזרו לכם לבחור את חברת קידום האתרים המתאימה לכם ביותר, כאשר ברור לנו שיש כאלה שמנסים מדי פעם גם חברות שונות כדי להשוות וכדי לגוון אסטרטגיות קידום.
אילו דגשים חשובים לבחירת מקדמי אתרים?
- להיות בטוחים שאינכם יכולים לעשות זאת לבד – פנו לחברת קידום אתרים רק לאחר שהשתכנעתם שהאתר שלכם הוא כזה שזקוק לבעל מקצוע. יש מוכשרים שיכולים לעשות זאת לבד בכל מיני דרכים, אם הם משקיעים בלמידה. למה זה חשוב? כי אז קטן הסיכוי שתקשיבו למה שאנשי המקצוע אומרים לכם לאחר שהבנתם שאינכם יודעים מספיק. כלומר, להניח למקדמי האתרים להוביל.
- אל תאמינו להבטחות בזק – אלא אם כן התחום שלכם כזה שאין בו תחרות, אל תצפו לתוצאות מהירות מאוד ואל תאמינו למי שאומר לכם שבתוך כמה שבועות עד חודשיים כבר קפצו לראש התור. עבודת קידום לוקחת זמן משום שאינכם לבד באינטרנט והעיקר הוא לעבוד נכון ולהתקדם לאט לראש התור בצורה מושכלת.
- רק קידום חוקי וידע מקצועי שאינו מסכן את נוכחותכם בגוגל – יש עדיין מקדמי אתרים שחושבים שיש מקום לטריקים שונים שעלולים לסכן את המיקום של האתר שלכם לא רק ברשימת תוצאות החיפוש אלא גם בגוגל בכלל. זה לא חייב להיות בגלל צעדים זדוניים בלבד, אגב. גם חוסר ניסיון וחוסר ידע מספיק עלול לגרום לכם נזק בלתי הפיך שייקח זמן, אם בכלל, לתקן אותו.
- הבריף חייב להיות יסודי – חברה שאינה מתחקרת אתכם, את המוצר שלכם, את המותג שלכם, את המתחרים שלכם, את הנתונים הסטטיסטיים של הלקוחות שלכם, את מילות החיפוש הנכונות לכם ואת הדרכים שבהן אתם משווקים ומפרסמים בדרך כלל, לא תצליח ליצור אתכם תקשורת אבל גם תחמיץ את המטרה לחלוטין. הבריף הוא התקציר שלפיו נבנית העבודה ואם משהו בו לא נכון גם קידום האתר שלכם לא יעבוד.
- קידום אתרים אינו חד פעמי – אלא אם כן מספיק לכם משום מה קמפיין יחיד, בדרך כלל יש לתחזק את האתר שלכם ואת מיקומו כל הזמן. כלומר, אתם מחפשים חברת קידום אתרים שאתה תוכלו להישאר לאורך זמן והיא תתפתח אתכם ועם המותג שלכם. זה לא חייב להיות קמפיין נצחי אלא בגלים, ועדיין יש לזכור שקידום אתרים נעשה כל הזמן ואם יש לכם הישגים בתחום יש לתחזק ולשמר אותם היטב. גם זה תפקיד של חברת קידום אתרים.
- אילו שירותים מוצעים לכם – בדקו את השירותים שמוצעים לכם לאחר שעשיתם סקר שווקים קטן, ונסו לראות אם יוצעו לכם השירותים הבאים: בדיקת האתר והתאמתו למנועי החיפוש, מחקר מילות מפתח, בניית קישורים, מוניטין דיגיטליים, מבנה האתר והניווט בו, תוכן איכותי, קידום אורגני, מדיה חברתית ועוד שירותים.
- ניסיון וידע – האם מקדמי האתרים שלכם יכולים להציג הצלחות מוכחות ואתרים שגאים להמליץ עליהם? זה חשוב מאוד משום שזה מה שאתם מחפשים בעצם, מיקום טוב של לקוחות דומים לכם.
- תכנית עבודה – מהי תכנית העבודה שמוצעת לכם והצבת היעדים? האם מקדם האתרים שלכם נשמע ריאלי ויכול להסביר לכם בדיוק את תהליך העבודה ולמה לצפות?
תקציב – יש מקדמי אתרים מאוד יקרים ויש כאלה שזולים. כולם לוקחים בנוסף גם תמחור נפרד לקמפיינים. בדקו את כל המחירים והחליטו גם לפיהם, בשקלול שאר הקריטריונים האם זה מתאים לכם.
כתיבת תגובה