קבוצת שגריר נוסדה בשנת 1984 מתוך מטרה להעניק לכלל האזרחים שירותי גרירה , חילוץ וסיוע בצד הדרך. מאז ועד היום מיליוני לקוחות זכו וזוכים לקבל את שירותי שגריר – באופן יעיל, מקצועי, אדיב ומהיר בכל רחבי הארץ.
בראשית שנת 2016 שגריר הפכה להיות חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הישראלית. החברה מעניקה שירות לחברות ביטוח, סוכני ביטוח, ולציבור הרחב. החברה נמצאת בתהליך מתמיד של שיפור, צמיחה ושגשוג.
מוקד שירות לקוחות 24/7
את פעילות שגריר מלווה מוקד שירות הפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בעזרת מוקד השירות ניתן להזמין שירותי דרך גרירה וחילוץ לרכב ו/או או כל שירות אחר שמעניקה שגריר, בתחום הפעילויות נזקי מים, שרברבות, פחחות וצבע לרכב ועוד.
שירותי דרך וגרירה
הפעילות המרכזית של חברת שגריר הוא בתחום שירותי הדרך והגרירה. מערך של מכונאים, חשמלאי רכב וגוררים מקצועיים הפרוש בכל רחבי הארץ ומעניק שירותי דרך למנויי החברה ולמבקשי סיוע נוספים. מערך אנשי המקצוע מעניק מגוון שירותים: סיוע בהתנעת הרכב, החלפת גלגל, שירות אספקת דלק והחלפת נורות וכמובן – שירות גרירה וחילוץ לכל מקום שהלקוח מעוניין ברחבי הארץ, וזאת כמובן בסיוע אנשי שירות אדיבים ומקצוענים.
מרכזי שירות בתחום פחחות וצבע לרכב
לצד שירותי הדרך והגרירה, לשגריר רשת ארצית של מרכזי שירות המתמחים בפחחות וצבע לרכב. במרכזי השירות מטפלים ברכבים לאחר תאונה בהשבת הרכב לתקינות, תיקוני פחחות צביעה איכותית. המרכזים נמצאים בהסדר עם רוב חברות הביטוח ולקוחות מרכזי השירות נהנים מקבלת רכב חלופי מפתח תמורת מפתח, שירותי שינוע הרכב לאחר תאונה למרכזי השירות ושינוע חוזר לאחר התיקון לבית הלקוח, סיוע בתביעות צדי ג' ללקוחות, סוכני ביטוח וחברות הביטוח.
שירותים במהלך התיקון
לקוחות שיבחרו לתקן את הרכב ברשת מרכזי השירות של שגריר, ייהנו מגרירה למרכז השירות מכל מקום בארץ – ללא תשלום, אף אם אינם מנויים לשירותי הדרך של שגריר. במהלך התיקון ייהנו הלקוחות כאמור מרכב חלופי, מרגע מסירת הרכב ועד לסיום התיקון. נוסף על כך, לשירות לקוחותינו עומד מוקד שירות לקוחות המאויש 24/7 ויסייע במעקב אחרי התיקון.
כיסוי פנסים ומראות לרכב
כדי למנוע את הצורך להפעיל את פוליסת הביטוח במקרה של פגיעה במראות צד או בפנסים, אנחנו מאפשרים כשירות ללקוחות אשר רכשו כיסוי משלים לפנסים ומראות צד. ליהנות מתיקון מקצועי של הפנס או מראת צד, מבלי לפגוע בהיסטוריית התביעות בביטוח הרכב.
סיוע בתביעות צד ג'
מחלקה מיוחדת שהקמנו לצד מרכזי השירות מסייעת ללקוחותינו בטיפול בתביעות רכב בהסדר ובצד ג'. אנשי התביעות במרכזי השירות מטפלים בתביעות הרכב ומקלים את ההתמודדות ויישוב הבעיות והמחלוקות מול הפוגע או חברת הביטוח.
שירותי חירום לבית המנוי כתוצאה מדליפת המים.
מלבד שירותי דרך וגרירה, שגריר מעניקה ללקוחות חברות הביטוח וסוכני הביטוח כיסוי ייחודי לטיפול בנזקי צנרת ואינסטלציה בבית המבוטחים. שירות "ש.כ.ל" ( שירות כולל ללקוח) פרוש בכל הארץ ומעניק תיקוני צנרת אינסטלציה ומתקנת את הנזקים שנגרמו לבית